Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Resorte de amortiguador de potencia mejorada. El diseño de los resortes azules tiene una carga aproximadamente un 15% mayor que el resorte blanco para uno de los constantes de carga considerados en el diseño del resorte. Consulta los documentos de referencia del procedimiento de ajuste proporcionados antes de llamar para obtener recomendaciones. Fuimos alentados a fabricar el resorte azul por Mike Pannone de CTT Solutions, quien modificó uno de los resortes rojos de Sprinco y recomendó que ofrecieran un resorte con las cargas del resorte azul para satisfacer las altas demandas de rendimiento de otras plataformas. Aunque la tradición contemporánea de los foros de internet tiende hacia el uso del resorte azul con un amortiguador H2 o ST-T2 para carabinas ML de 14.5 a 16 pulgadas, nada está escrito en piedra debido a la amplia gama de valores de puertos de gas que han entrado en juego desde que comenzamos en este ámbito.