Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Muelle amortiguador de potencia mejorada. Las cargas de diseño del muelle Azul son aproximadamente un 15% mayores que las del muelle Blanco para una de las constantes de carga consideradas en el diseño del muelle. Consulta los documentos de referencia del procedimiento de ajuste proporcionados antes de llamar para obtener recomendaciones. Mike Pannone de CTT Solutions nos animó a fabricar el muelle Azul, después de haber modificado uno de los muelles Rojos de Sprinco y recomendado que ofreciéramos un muelle con las cargas del Azul para satisfacer las altas demandas de rendimiento de otras plataformas de muestra. Aunque las leyendas contemporáneas de los foros de internet tienden a recomendar el uso del muelle Azul con un buffer H2 o ST-T2 para carabinas ML de 14.5 - 16 pulgadas, nada está escrito en piedra debido a la amplia gama de valores de puerto de gas que han surgido desde que entramos por primera vez en la arena.